Årets bästa tid.

Nyårsafton då, fatta vad tiden går fort. Vart tog det här året vägen?

Många bloggare har gjort en lista för att summera året som gått, det är kul. Men om jag skulle göra det så skulle det inte bli så kul. Så mycket speciellt har jag inte gjort så att det kan fylla en hel lista för ett helt år.

Så, därför bjuder jag på sommaren. Det var den tiden på året då jag gjorde mest saker och den tiden på året som jag älskar mest.


5:e juni jobbade jag, det var super fint väder och sommaren började då. Jag åt lunch ute i parken och hade färska jordgubbar till efterrätt.


Midsommar jobbade J, så jag valde att åka ner till Kalix och vara med familjen. Själva afton var jag i min mosters stuga med en massa annat trevlig folk. Midsommardagen tillsammans med pappa och Nadja.

 

Marknaden i Överkalix är en sån grej man nästan längtar till varje år. Det är mysigt på nått sätt.
Sen så har det blivit en liten tradition att Js fastrar och farbror med familj kommer upp då. Och, som vanligt så har J gitarren i högsta hugg.



 

Sen fick jag min livs första semester och första dagarna spenderade jag och Frost nere i Kalix eftersom J jobbade.







Som vanligt så fick jag inte nån direkt bränna, lika vit och trist som vanligt.
Och, jag badade bara 1 gång. Frost däremot badade hur många fånger som helst.

 

Vi hann med att vara på bröllop också, super trevligt. Och brudparet var så himla fina.



Gjorde två resor på semestern, den ena tillsammans med mamma. Huvudmålet var Ammarnäs för att rida islandshäst, vilket jag älskade. Skulle kunna göra det tusen gånger till. Speciellt i den miljön.



Andra trippen gick ner till Stockholm tillsammans med J. Fyra underbara dagar där nere som gick alldeles för fort.




Det var årets sommar det.

Kommentera här: