Jag kan om jag vill.

Jag har, vilket jag inte trodde, lyckats ändra nästan allt jag ville med designen helt själv.
Imorgon gör jag ett försök med att få till resten.
Olga var snäll och erbjöd sig hjälpa till, men jag hade tråkigt nu ikväll, så jag började pilla själv.

J gick och la sig klockan 9, helt utslagen. Tanken var att jag också skulle gå, men jag hamnade här istället.
Ska ut med Frost i snön nu. Har kommit hur mycket som helst och plogen ser man inte röken av, så det är bara gå mitt på vägen eller plumsa i djupsnön på sidan. Efter det blir det någon form av kvällsmat, magen är hungrig.

God natt*

Kommentarer:

1 OLGA:

Vad fint det blev! Jag har inte riktigt haft tid i helgen så... Om du vill kan jag hjälpa dig att ta bort den orangea texten som förstör din fina header ;)



2 OLGA:

Jepp, nu är den borta! Du är ju ett geni du!



3 Anna:

Men du..jisses vad fint de blev!

Säg mig...hur får du sån där text i din header???:-o

Kommentera här: