Majbrasa ikväll?



Sista april och valborgsmässoafton.

Vi har inte gjort mycket idag, varit på posten och hämtat ett paket och en jätte snabbis förbi Js mamma och pappa. Efter att J åkte och jobbade har jag suttit ute på balkongen och läst senaste nummret av Amelia baby, solat och bara njutit.
En som inte njöt i början var liten. Blev ett jäkla liv i magen när den blev varm, så jag la en fuktig handduk över och då var det frid och fröjd.

Dagen lär inte bjuda på så mycket mer.
Hade velat äta något gott till middag, tyvärr så ekar det nästan i kylen så jag vet inte vad jag ska hitta på.

Hade en plan om att vi skulle åka och kolla majbrasan på Andra sidan när J kommer hem, eftersom dom inte tänder den förrän 22.30. Men nu vet jag inte hur det blir, eftersom någon/några tyckte det var kul att elda upp den redan i lördags. Fast han har ju lovat att det ska finnas en ny till ikväll, men den lär ju inte vara lika maffig.

Bild: Privat.

Kommentera här: