Besök.

Gårdagen som jag inte alls hade några stora planer för och bara ville krypa ner i sängen blev ändrad.


Jag satte mig och skulle sätta in papper i pärmarna, vilket resulterade i att jag rensade ut alla gamla räkningar,kontoutdrag, lönespec och onödigt tjaffs. Känns bra.

Js kompis Jonas och hans familj (familj låter konstigt i mina öron, men fru och barn, då är det ju en familj, visst?) kom förbi. År och dagar sen dom var här och typ lika länge sen jag var där. Lite dum känner man sig faktiskt. =/

När dom åkte hem så slängde vi ihop middag, tacos. Super gott, tills jag råkade svälja köttfärsen (extra hot kryddad) fel. Inte det minsta skönt och jag var inte så sugen på mer.

Svärmor och svärfar kom sen på besök...pinsamt länge sen dom varit här också. Vi kollade Let's dance och J predikade om deras hus.

Det var min slappa fredag.
Undrar vad som händer idag? Vi har inga planer iallafall.

Kommentarer:

1 Mikaela:

Tack :D

Kommentera här: