FlowerPower.

Igår hade vi pappa och Nadja på besök, så nu har alla dom närmaste varit och hälsat på. Vi (Plutten) har fått jätte mycket presenter, överlag kläder och allting är jätte fint. Tack alla.
Igår fick även jag och J present, eller det kanske var åt Plutten också...? En jätte fin och stor blombukett av min farmor och mina fastrar med respektive.


Pappa och Nadja har med sig smörgåstårta och oj vad god den var. Jag började tänka efter och jag har inte ätit smörgåstårta sen jag blev gravid, alltså i augusti. Finns litegrann kvar så vi kan gotta oss idag också.

Det superfina vädret som dom lovade är inte så superfint. Finns endel moln och det blåser som tusan idag också, jag blir så less. Men hursomhelst så blir det en utedag idag, promenad, borstning av Frost och lite sol om jag hittar lä.

Ha en trevlig lördag.

Bild: Privat.

Kommentera här: