Gunga?

Igår kväll någon gång efter 23 kom jag på att jag skulle skruva ihop..vad ska man kalla den..? Gunga/vagga/babysitter? Innegunga har jag fått lära mig att det heter nu. Nåja, iallafall som vi fick av Jackie på jobbet. Tack. 
Eftersom J tycker att jag är ganska inkompetent så bestämde jag mig för att göra det helt själv utan att han visste om det, och jag klarade det, utan någon som helst hjälp, tji fick han!


Såhär ser den iallafall ut. Den har saker som snurrar runt och stimulerar, kan gunga i olika hastigheter och spelar musik. Jag hoppas att den är bra, men det borde den vara. Jag har sett vad nypriset är på en sån här sak, och jag kan säga som så, jag skulle aldrig köpa en.

Bild: Privat.

Kommentarer:

1 Emma-Lou:

Innegunga heter det =D Ska också köpa något i stil som denna du har på bild. Har bara inte bestämt mig för vilken modell osv.



Svar på din kommentar i min blogg:



Tack. Köksbordet går även att göra större med en tilläggsskiva som följde med. Och så är bordsskivan laminerad = bra när man har barn. Fast klädseln är vit, vilket inte är lika praktiskt. Men vi ska köpa en textilspray som skyddar något, så att man inte behöver tvätta hela tiden. Men det var ett bra erbjudande (med två extra stolar på köpet) som gjorde att vi slog till direkt =D

Kommentera här: