Inte den här gången heller.

Såhär ca 1 timme efteråt är nerverna i sin ordning igen. Där ett tag var det nästan så man vågade ropa hej. Vad jag pratar om? Hus - huset vi var upp och kollade på för ett tag sen. Budgivningen gick ut idag och det stod mellan oss och en annan. Till slut hade vi trissat upp budet i 1 230 000 och då backade vi och lät dom andra få det. Synd, för jag ville ha det. Men man kan ju hoppas att dom som fick det backar.

Annars är det kallt idag. Planen var att ta vagnen hit till pappa när vi vaknade, men när jag tittade på termometern och den visade 2,4° så bestämde jag att vi skulle åka bil istället.
Planer för dagen har vi inga. Jag skulle behöva åka in till Kalix och leta jeans, dom ringde nämligen från Hanzens och sa att dom inte fått tag på ett par åt mig, men jag tror att vi tar det imorgon.

Nadja plockade in rosorna från sin buske/planta i förrgår och dom är så fina. Fem stora och röda står här på bordet i en vas och luktar sådär lite diskret gott.



Bild: Privat

Kommentarer:

1 Ida:

Vad synd med huset,hoppas att dem ändrar sig eller något så att ni får det! :)

Kommentera här: