Hur kul?

J börjar som sagt jobba kl 14 (han åker 13.30) men det känns som att vi inte hinner göra så mycket innan dess, även om vi stiger upp i någorlunda bra tid. Jag har dammsugit hela nedervåningen på morgon och efter det for vi på stan, jag och Viktor gick in på jobbet medans J gick på bolaget och sen gick vi på Expert och förstörde en massa pengar. Jag har lagt 4000:- på en tvättmaskin, hur kul är det på en skala?

Viktor sover i sin bilstol i hallen och jag ska ta mig lite frukt. Sen när han vaknat och fått i sig lite mellanmål ska vi ut på promenad tänkte jag. Behöver komma ut i friska luften känner jag.

Bild: Tretti.se

Kommentarer:

1 Johanna:

Jag tyckte 4000:- för en tvättmaskin lät billigt även om man hellre skulle vilja lägga det på något roligare:) Glad Påsk!

2 H:

men.. fanns det inte nån i huset? : / trodde att sånt måste ingå? vi hade tur och fick bara nya maskiner förutom spis och fläkt

3 Ida:

Kanske inte så kul att lägga på en tvättmaskin,men är värt det jag lovar :)

Kommentera här: