Sista två dagarna på året.

Igår började jag dagen med att baka bröd som vi sen åt till frukost. Sen såg vi film, klippte Viktor och bakade muffins till fika. Det snöade en massa så vi var ute och skottade snö och åkte bob och madrass på eftermiddagen. Till middag åt vi älg entrecote, rotsaker med fetaost i ugn och sås, riktigt gott. Sen blev det film med kex och ost innan vi gick och la oss. Viktor sov med mommo på vindan igen.

På morgon har vi klivit upp och ätit frukost jag och mamma. När det var dags för mig att åka på jobbet åkte hon hem. Jag har jobbat 9.30-13. Kul och mycket folk. J och Viktor hämtade mig och vi var och köpte raketer och lite grejer till middagen ikväll - förrätt och ost och kex.

Ligger under filten i soffan och hade gärna stannat här några timmar till men måste väl försöka ta mig till duschen och göra mig klar.

Kommentera här: