Lediga dagen.

Jag vaknade före åtta, bara för att jag var tvungen att ringa dagis och meddela att Viktor skulle vara ledig idag, för att jag glömde det i fredags. Viktor sov vidare till kvart över 10 ungefär.
Efter frukosten så gick vi ut, jag började rensa i blomlanden, men efter ett tag så började det hagla/snöa/regna så vi gick in igen. Satte med vid datorn och började pilla med designen.

När J kom hem började han med dörren i relaxen. Efter några timmar var den på plats. Viss finlir är såklart kvar...som vanligt. Sen ska och kan relaxen eventuellt färdigställas.
Var lata och hämtade hem pizza till middag, gott var det, fast jag åt nästan ingenting.

Alla tre killar i huset sover och jag sitter inlindad i handduken i soffan efter en skön dusch. BB går på tvn och sen hoppar jag i säng. Imorgon är det jobb igen efter fyra (4)! dagars ledighet. Det har inte hänt sen i mars.

Kommentera här: