Påsken är här.

Långfredag = ledig.
Har haft pappa och Nadja på besök över dagen. Dom kom vid 12 och åkte kring 19.30. Vi har egentligen inte gjort något, pratat, ätit, sett tv och så var jag, Viktor och Nadja ut och åkte bob/madrass en sväng. Sprang på renarna när vi var ute.
Igår jobbade jag, full rulle hela dagen. Ombyggnaden är klar, men det är så sjukt mycket att ställa i ordning innan vi är helt klara. Det får ta den tid det tar helt enkelt. Vi jobbar bara på två och kunderna går före allt annat.
Efter jobbet åkte vi (jag, Viktor och Emilia) och handlade. Lagade sen god middag här, drack vin, åt efterrätt, godis och chips och surrade på tills efter midnatt nån gång. Hennes J kom och åt med oss och min J kom hem efter 21. En jäkla trevlig kväll som jag mer än gärna gör om snart.

Kommentera här: