Sista maj.

Senaste dagarna har bara försvunnit.
Onsdag - började dagen med en pw på 6km. Sen jobb, hem och fixa middag och så iväg och träna. Var hemma efter 22 och då var det ju typ god natt.
Igår - började dagen med en tur på gymmet, sen jobb 12-21. Kvällsöppet i gallerian med Gör om mig tema, inte så mycket försäljning men kul iallafall. Hämtade Viktor från farmor och farfar, gjorde nytt dagis schema och typ dog i sängen. Jag var SÅ slut. Vi har mer än 27 grader inne i butiken och det tar på krafterna.
Idag - snoozade 40 minuter innan jag tog mig upp ur sängen och när jag väl tog mig upp så var jag nog lika död som jag var igår när jag la mig. Ont i fötterna och seg i hela kroppen. Jobbat 9.30-17, hämtat Viktor, ätit middag, sålt min gamla cykel och vinkat hej då till Viktor som for med farmor och farfar till stugan.
 
Men alltså, vilket väder vi har. Värsta högsommar värme. Underbart!! (förutom värmen inne på jobbet då)

Kommentera här: