Middag, goodiebag, träning, mys.

Fick oss middag igår hos Camilla, Matti och William, gott gott. Åkte iväg på tjejkvällen för att köpa mig smink och byxor åt Viktor. Sminket fick jag, men byxorna lämnade jag när jag såg kön till kassan. Hamnade istället på jobbet där jag stod och jobbade i 40 minuter. Fick mig en goodiebag när jag handlade, strumpor och hårmouse.

På morgon har vi klivit upp tidigt och varit och gymma. Var inte alls sugen på att kliva upp, men när vi väl var uppe så gick det bra. För att få med Viktor mutade jag han med att vi skulle ha filmmys i soffan när vi kom hem igen. Så det är vad som sker nu, Djungelboken i soffan under filten.

Senare ska vi på stan, Ica och handla mat och sen på Lindex och köpa dom där byxorna åt Viktor och så förbi jobbet och säga att jag jobbade igår. Ikväll kommer mamma.

Kommentera här: