3 blir 4.


Jag har en bulle i ugnen, gravid i v14 (13+1). Beräknad dag just nu, innan ul är gjort, är 28 februari. Våra familjer har vetat om det här sen v6-7 nån gång, vilket har varit jäkligt skönt. Samtidigt har det varit väldigt svårt att hålla det hemligt för andra med tanke på hur jag mått. Varje dag, kring middagstid har jag typ dött. Trötthet, illamående, yrslig osv. Under semestern orkade jag ingenting, motion var bara att glömma (hur mycket jag än ville), äta lagad mat var inte alls gott (tacka vet jag mackor och yoghurt) och jag hade ångest för att börja jobba eftersom jag visste hur jag skulle må på eftermiddagarna.
 
Nu mår jag bättre och bättre och dom flesta kvällar behöver jag inte använda mina åksjukearmband alls - yes. Nu håller vi tummar och tår att allt går som det ska.

Kommentarer:

1 Annika:

Stort grattis!!

Svar: Tack :)
E L i N

Kommentera här: