Sköna fredag.

Jag hade planer för ikväll, tänkte att jag skulle träna efter jobbet. Viktor var med farmor och farfar så jag tänkte att jag kollar om det är lugnt att jag kommer 30 minuter senare och så passar jag på att köra lite springintervaller. Istället blir jag bjuden på mat direkt efter jobbet. Ok, tänker jag, jag kan ju köra ett benpass hemma sen.
 
Men så blev det inte. Fick godaste maten på ett tag, oxfilé, pottigratäng och rödvinsås. Sen blev det även Lets dance och så en massa surr på det. 22.30 typ åkte vi hem, då ides jag ju verkligen inte träna, men vad gör det, jag har haft en sån bra kväll så.
 
Toppen väder idag, ville verkligen inte jobba på morgon, instängd 9.30-18.15 utan att se solen. Eller ja, går jag till fikarummet så ser jag ju ut men det är ju inte samma. Kan ju hoppas på lika fint väder på söndag...eller sen nästa vecka då jag blir ledig. Jag jobbar måndag, tisdag och onsdag nästa vecka, sen är jag ledig en hel vecka. Underbart skönt ska det bli.
 
På morgon innan jobbet.

Kommentera här: