Sorry.

Längsta uppehållet härifrån. 1 vecka i Turkiet och sen 1 vecka hemma där jag inte alls haft tid för datorn. Ska ta och bjuda på en Turkiet update senare.
 
I helgen har jag haft Anna här på besök, vi har ätit gott, varit på Dundret och äta våfflor och njutit, försökt gå på marknaden och sånt. Anna kom hit för att jag hade 30års fest, fast jag vet inte om jag ville kalla det fest, mer som...sammankomst. Jag ville träffas, dricka ett glas vin och surra och det var väl typ så vi gjorde. Bror, kusin och tjej kom upp från Kalix över kvällen, det gillade jag. Strax efter 1 hade alla kastat in handduken och vi la oss.
 
Igår efter att Anna åkt hem så for jag och J med Emilia på marknaden, blev inget inköpt för min del, mer än en suovas. Sen lämnade vi J hemma och åkte vidare på bilbingo. Hade inte alls turen med oss så vi gick därifrån fattigare än när vi kom. Vi tänker ta revansch på torsdag.
 
 

Kommentarer:

1 Moster:

Du vann lixom mindre slantar i börsen😊

Kommentera här: