2 planer. 2 misslyckande.

Hade ställt klockan på ringning strax efter 7 på morgon, tänkte hinna ta en liten promenad före jobbet. Men nej, inte blev det av. Jag var SÅ trött så det tog mig en timme från det att klockan ringt första gången tills det att jag faktiskt klev upp. Laddade med grötfrukost för en kul dag på jobbet, men nja, vi hade nog för höga förväntningar på den här dagen. Klämfredag, nyss lön, stundande avslutningar och en bra kampanj. Visst hade vi en bra kassa, men vi trodde på en ännu bättre.
Jag och E hade planerat för en springtur ikväll, men jag fick huvudvärk på jobbet som inte riktigt ville släppa (har fortfarande lite ont) och när jag slutat och kom ut så blåste det lite för mycket för att jag alls skulle vara sugen. Vi ställde in och bestämde att det var helt ok att sitta i soffan ikväll med något gott. Mitt gott blev chips och dricka. Det var gott, men nu har jag typ ångest för det. Åh.
 
God natt.

Kommentera här: