Bra dag.

Ledig dag idag och ingen unge. Sovmorgon deluxe hade varit skönt, men klockan ringde 9 för att vi inte skulle sova bort dagen. Efter frukost gick vi ut. Jag har krattat hela gården (ok, jag har fuskat och lämnat lite), vi har tittat vart vi ska sätta upp en boda och J har flyttat en rönn till häcken och vattnat hela raden. Viktor kom hem kring 12 kanske. Vi åt lunch ute på bron, plättar och sylt stod på önskemenyn.
 
Killarna har åkt tillbaka till stugan, men innan dom åkte så bjöd vi svärmor och svärfar på middag. Blev ett litet hopplock med grillad lax, grillade korvar, grillade grönsaksspett och så pottisallad till det.
Jag har varit på sista buggträningen för den här säsongen, roligt, lite svårt, svettigt och så lite tråkigt. Kommer helt klart gå en till kurs. När jag kom hem från den så bytte jag bara om och så blev det en skön promenad som avslut på en bra dag.
 
 

Kommentera här: