Nu ska det bli långt.

Jag har bestämt mig för att spara ut håret igen, jag har trivts jäkligt bra i kort hår, men efter förra klippet så kändes det helt plötsligt inte jätte bra längre. Så nu ska det bli långt, eller i alla fall axellångt, och det känns som en bra tid att spara nu, när jag ändå kommer gå hemma från efter årsskiftet nån gång.
Var till frissan tidigare idag för att klippa till det lite. Blev ju ingen direkt större skillnad mer än att nacken blev kortare nu, men ändå känns det så mycket bättre.
 
Skulle ha buggat, eller simmat ikväll, men det blev inget av det. Istället har jag varit till svärmor och svärfar och fållat upp julgardinerna. Imorgon kväll tänkte jag försöka mig på att pynta, inte för att jag ska ha mycket pynt men...
 
Sitter och dricker te med min nya tekanna som jag fick bytt till mig idag. Emilia fick (köpte) en oöppnad herbalife burk av mig och i utbyte var hon och köpa en tekanna åt mig. Jag skulle egentligen köpa kannan själv, men så kom hon med förslaget att hon kunde ju köpa kannan direkt istället för att ge mig pengarna. Kändes genast mycket bättre då, även om det handlar om exakt samma pengar.

Kommentera här: