Det som komma skall.

Förra veckan (15+4), bola premiär.
 
Det här med att det växer något i min mage är spännande. Spännande på flera olika sätt, positivt och negativt. Ett barn till har jag önskat mig så länge och nu är det äntligen på G. Samtidigt så är det mycket tankar som snurrar i huvudet:
- Viktor har varit ensam i nästan 6 år när bebisen kommer. Hur kommer han ta det? Han vill jätte gärna ha ett syskon och är glad att det kommer komma en bebis, men han har alltid haft oss för sig själv, nu ska han helt plötsligt dela den biten med någon annan.
- Hur kommer JAG klara att dela tiden på två? Kommer Viktor hamna på plats nr två för att bebisen kommer kräva mer tid av mig?
- Viktor är mitt allt. Kommer jag älska bebis lika mycket? Är det möjligt?
- Hur kommer vardagen funka?
 
Egentligen vet jag att det här löser sig den dagen då det är dags, men ändå...
 

Kommentarer:

1 Lilla Malin:

Kan förstå att såna tankar kommer men det ordnar sig! :)

Kommentera här: