Närhet.

En liten kille tyckte det var morgon vid 4.30 imorse, jag fick han att småslumra till 6 då klev vi upp. Vid 8 somnade vi båda två i soffan och sen hade han en vaken och glad stund innan han började tjorva...han har grinat och inte kommit till ro med sovandet så jag har haft han i famnen nästan hela dagen.

Postade den här bilden på instagram på förmiddagen med texten; skulle kunna ligga såhär hela dagen med han. Älskade unge.

Men nä, såhär efter en dag med bara massa närhet så är jag lite less. Han var nöjd en stund medan Vi åt middag, tack. Och så har svärmor också guppat omkring med han ibland. Nu ligger vi i sängen,  min förhoppning var att han kanske sover bra inatt när han tjorvat så under dagen. Men jag är inte så säker längre, han sover just nu på mig och så fort jag försöker lägga ner han så blir det grin. 

Det är ju tur att man älskar dina barn så pass mycket som man gör annars vet jag inte hur man skulle orka. ♡

Kommentera här: