-

Onsdag och mitt i veckan...vart tar tiden vägen?
 
Viktor stortrivs på skolan, skönt. Dock blir han väldigt rastlös när han kommer hem, han vill vara med nån eller åka nånstans hela tiden. Så har han aldrig varit tidigare, han har suttit och sett tv eller byggt lego eller liknande själv. Nu blir det på en gång -mamma jag har tråkigt.
Nu har han Timmy här och dom leker och grejar på. Tidigare idag var William här. Igår åkte vi på Lekia och Djurmagazinet.
 
Igår åt jag frukost och gick lite på stan med Emilia. Sen var jag till tandläkaren, usch säger jag bara. Ringde i måndags för jag trodde jag var bortplockad från listan (var dit sist 2010). Ville få min tandsten skrapad så fick en tid för enbart det. Fick en chock när hon berättade hur det såg ut sist jag var, då hade jag tydligen 11! början till hål. Varför sa dom inte det då? Nu vet jag ju inte om det blivit mer eller mindre, men tro mig, jag kommer sköta om mina tänder som om dom vore guld nu. Tandtråd och flourskölj läggs till i min morgon/kvällsrutin.
 
Idag har jag varit på ett möte, när det blir dags kommer det vara så uppskattat. Och så roligt att få vara med och planera.
Hjalmar somnade när jag var på väg hem från stan så jag passade på att putsa fönster och byta gardiner i vardagsrummet då. Imorgon kanske jag tar köket.

Kommentera här: