Fredag.

Sovit hyffsat bra i natt faktiskt och bara gjort 3 uppstigningar för att kissa. Dom sammandragningarna jag kände av igår kväll har inte alls fortsatt under natten, tyvärr. Jag vill verkligen att bebis ska komma nu, dels för att jag är jätte less, dels för att vi längtar och dels för att J faktiskt är hemma. Nästa vecka jobbar han igen, skulle det sätta igång då, så måste jag ju kanske ringa hem han...jag är inte annars nojjig att prata i telefon, men att ringa han på jobbet tar emot av någon anledning.
 
Dagens planer är noll och ingenting tror jag. Skidor kl13 är nog det enda som är givet. Har bakat scones nu på morgon som jag ska ta och äta. Hade tänkt göra småfrallor men vi hade för lite mjöl. Så scones med ost på och så kanske te till det.
 
Och ja, det blir väldigt mycket gravidsnack nu, men det är väl kanske tillåtet?

Kommentera här: