Mitt i veckan dagen.

Onsdag eftermiddag och jag sitter i sängen, tänkte att Hjalmar skulle sova lite så jag också kunde sova en stund, är så sjukt trött idag.

Vi var på Dollar sen vi hämtade Viktor på skolan, tvättservetter, tomteluva, julklapp till skolans julfest och lite annat smått och gott stod på listan. 
Den här jäkla julfesten vet jag inte vad jag ska tycka om, det är ju egentligen bra, men då ska man köpa/baka nått att ha med (vi köper julmust), köpa en liten julklapp och så ska barnen ha lucia tåg så då behövs ju grejer till det. Nu kunde Viktor ha sina gamla kläder men en luva var vi tvungen att köpa. Vi har ju absolut råd, men det finns säkert nån som har det lite mer knapert, ska inte dom barnen få vara med då...

När vi kom hem var J och Viktor ute och gjorde en snökoja, enligt Viktor så är J världens absolut bästa pappa just idag.

Middagen är i ugnen och jag måste väl lämna den här sköna sängen. Ikväll blir det Bonde söker fru och glass med massa tillbehör...eller varm choklad med grädde och marsmellows.

Kommentera här: