Ny jacka åt Hjalmar och läget på resten.

Igår var jag på stan med svärmor en sväng, jag skulle leta höst/vår jacka åt Hjalmar (en skaljacka). Utbudet här i stan är ju inte så stort, eller är jag tidigt ute? Fick iallafall bli den här från Kappahl/Kaxs, den är superfin och till ett bra pris (hade dessutom rabattcheck). Viktor har haft flera Kaxs jackor så jag vet ju att dom är bra också.

Han behöver få ett par överdragsbyxor också, ides inte köpa det igår för jag kom på att jag sparat några av Viktors par, men minsta som fanns var 98, så vi får åka in och köpa ett par.
 
Vinteroverall fyndade jag åt han på H&M när vi var i Kalix, känns skönt att det är bortgjort. Då är det bara skor, mössa och fleecekläder kvar så klarar han vintern.
 
Åt Viktor ska jag kolla på jacka och byxa till vintern, känns som att han är för stor för overall nu + att om han ska ha overall så måste vi köpa en jacka också, för det måste man ha när man bara ska iväg på affären eller liknande.

Kommentera här: