Ledig.

Idag är första dagen som jag varit ledig och haft egentid här hemma. Hjalmar får vara tre dagar på dagis när J har ledigvecka och idag var en av dom dagarna.

Efter att jag lämnat han på dagis tog jag en promenad. Bitit i kinderna men ändå skönt, tror att "utsikten" gjorde sitt. 

Efter att jag kommit hem och fått i mig lite lunch så spolade jag upp ett bad, halleluja vad skönt. Minns inte sist jag badade...så det satt verkligen perfekt. Varmt, massa skum och så massage/bubblor.

Efter att barnen kommit hem från skola/dagis och vi ätit mellanmål åkte jag och Viktor skidor en sväng. Imorgon tror jag minsann att jag ska dra iväg på en tur själv.

Mitt i maten kom jag sen på att vi kunde åka på julkalendern som är på stan, lite stress blev det men vi hann. Viktor vann ett paket (han har sån jäkla tur).

Innan det var dags för sängen bakade jag och Viktor pepparkakor igen (Vi hade halva degen kvar sen i söndags). Gott gott, men jag fick nöja mig med lukten idag...gör nämligen ett nytt försök till att vara lite nyttig.

Kommentarer:

1 Anonym:

En bra ledig dag har du haft :-)

Kommentera här: