Klubbade föräldrar.

Denna jäkla sjuka, pojkarna var "friska" i tisdags när vi vaknade men då var det istället jag och J som låg. Alltså vi har nog varit mer döda än levande.
Igår började J repa på sig, tur det, att nån blev lite piggare.
Idag, eller rättare sagt ikväll, har jag börjat känna mig som människa igen. Jag har haft huvudvärk, mer eller mindre, sen jag vaknade på tisdag morgon...tabletter har hjälpt litegrann men inte tagit bort helt. Lägg till feber, yrsel, tjut i öronen, hosta och noll matlust så får man fram den värsta "förkylningen" jag nånsin haft.
Nu hoppas jag att det känns bättre imorgon när jag vaknar så inte det här bara är nått tillfälligt.

Och ja, Viktor fick tillbaka feber och huvudvärk igår. Idag hostar han bara och är lite trött, han har inte heller så mycket till matlust.

Kommentera här: