För mycket sol?

Alltså, man ska inte klaga, och det tänker jag inte göra heller...typ.

Igår lyckades jag bränna nedre delen av ryggen trots att jag smorde in mig med solskyddsfaktor 30.
Vi hade en varm och skön dag som vi njöt av med bla utflykt till badstranden (som egentligen inte är nån strand).

Idag har solen/värmen/luften varit jobbig. Jag gjorde ett försök med en solning men fick ge upp. Vid 15 drog det igen och åskan och regnet kom. Halleluja! Innan var det SÅ tungt och efteråt var luften SÅ lätt och frisk. Aldrig har åskan varit så efterlängtad tror jag.
Efter middagen så klippte (läs rakade) J min nacke, jag dammsög hela stugan och sen tog jag en springtur.

4,1km. Kanske fjuttigt i vissas ögon men jag är nöjd över det. Sakta men säkert blir rundorna längre och nån gång ska jag väl komma tillbaka till där jag en gång var och sen även förbi. Skynda långsamt.

Kommentera här: