Stughäng.

Vi kom till stugan igår vid 14tiden, åt en sen lunch och for sen ut och fiskade. Dött till en början men sen hittade vi dom, Viktor fick mest...jag fick en.
Tog en tur i skogen med fyrhjulingen innan hela familjen tog en skön bastu som avslut på dagen.

Idag har vi (jag och pojkarna) mest varit inne, eller iallafall fram till typ 16. Molnigt och myggigt så jag orkade faktiskt inte med att gå ut. Rökte gårdagens fisk till lunch och det var mumma det. När solen sen kom tog jag och dammsög bilen och vi gjorde middag som vi åt ute i mygghuset, premiär för i år.

Satt ute ett tag och bara njöt av tillvaron och sen åkte vi ut och fiskade. Mer fisk idag än igår och jag fick...en! Så det blir rökt abborre till lunch imorgon också.
Tränade lite när vi kom hem igen och så en snabbis i bastun innan det blev lite soffmys med minsta mannen i huset som inte ville somna med sin pappa.

Kommentera här: