Härlisch!

Vilken dag det blev idag då.
Först tog vi en promenad till skolan och hängde där i lekparken ett tag. Tokvarmt redan då (före kl 10) och jag hade inte med nått vatten så vi gick hem innan vi dog, typ.
Efter lunch plockade vi upp Julia (Viktors kompis) och åkte på stan, dom lekte i lekparken och sen fick dom köpa mjukglass. Själv så nöjde jag mig med en Loka. Duktigt Elin! :)
Hängde ute i solen med Viktor hemma sen medan Hjalmar sov, härlisch! Vi lekte ett två tre ost och under hökens vingar.
När J kom hem från jobbet blev det en tur med mustangen på stan och upp på Dundret.

Till middag grillade J hemma burgare som vi åt med bla picklad/syltad/inlagd (kärt barn har många namn) rödlök. Mumma. Vi satt och surrade om ditt och datt ett tag och studerade grannarna...dom är udda.
När middagen och disken var gjord och jag kört ett varv med dammsugaren bytte jag om till träningskläder och tog Viktor med mig och for och körde backe.
Avslutade sen kvällen med tv och jordgubbar.

Imorgon lovar dom samma kanon väder, Viktor och jag har bestämt att det iallafall blir en sväng till skolan och leka. Vad dagen mer bjuder på får vi se.

Kommentera här: