Kladdkakans dag.

Kladdkakans dag idag och självklart måste vi ju fira det. Jag försöker hålla nere mitt sötsaksintag så det blev en nyttigare variant på kakan idag. Så jäkla god blev den! Jag kommer baka den massa fler gånger.
Det här innehöll den:

Bjöd över Emilia, Jonas och Adrian på provsmak ikväll. Bjussar på receptet sen om nån vill ha?

Annars idag har vi väl egentligen inte gjort så mycket, promenad med två av kvällens gäster på förmiddagen + att jag gjort en ost/skinkpaj som jag ska ha som matlåda på jobbet, fem luncher blev det av den. Toppen.

Sitter och väntar på att mina naglar ska torka, sen ska jag packa väskan klart för imorgon (länge sen man använde handväska) innan jag går och lägger mig i sängen och läser lite.

Kommentarer:

1 Anne:

Jag tar gärna emot ett recept, nyttigare alternativ är aldrig fel :)

Kommentera här: