Söndag.

Igår fick jag ingen sovmorgon men på morgon vaknade jag först av alla och klockan visade 8.21. Skönt.

Efter frukost och annat åkte vi en sväng på Coop. Viktor skulle på kalas idag och igår var vi och köpte present (glitter tatueringar) och när jag skulle slå in dom på kvällen såg jag att dom hade ett bäst före datum(?!) som fått ut i mars. Det vill man ju inte ge bort så vi fick köpa ny present på Coop då. Fanns inte så mycket att välja på men Viktor hittade nått kit med fina pärlor som man skulle göra till armband.

Han var på kalas mellan 15 och 17 och under tiden var jag och Hjalmar och promenerade. Så sjukt skönt ute idag med nästan 20 grader i skuggan. Vi gick i 1h47minuter och jag höll på att flyta bort med fleccetröjan jag hade på mig. Men det var ändå SÅ skönt.
Svängde förbi på Frasses när vi var på väg hem igen, det var gott. Jag har fallit för deras salladsburgare (stora salladsblad istället för bröd och minimorötter istället för strips). Pojkarna åt vanliga hamburgare.

Ikväll innan pojkarna skulle sova har vi spelat tv-spel. Hjalmar tycker det är jättekul att titta på när vi spelar. Han får en egen kontroll och sitter och låtsas spelar på den ibland

Kommentera här: