God jul.

Julafton lider mot sitt slut och jag ligger i sängen med en kille som har lite svårt att somna...övertrött skulle jag tro. Inte så konstigt heller med tanke på vad klockan är.


En mysig julafton har vi haft. Massa paket åt barnen, julklappslek åt oss vuxna, julmat, Kalle Anka, fika, spel osv. Innan vi åkte till svärmor och svärfar (lagom till Kalle) så var vi på stan på julkalendern, en MASSA barn och pojkarna fick såklart inget paket. Sen var vi ute och skottade gården innan vi fick in och gjorde oss klara för julfirande.

Igår jobbade jag sista dagen på ca 1,5 vecka, jag är ledig till 3:e januari. Skönt! Ska bli härligt med lite familjetid. <3

Nu sover Hjalmar äntligen och då ska jag också ta och slå igen mina ögon. Imorgon antar jag det blir endel lek med nya klapparna. Båda pojkarna har fått "åkdon" så vi får nog ta en tur i nån backe.

Kommentera här: