Sista dagen på 2009.

                                              En av dom första bilderna med nya kameran

Idag har vi sovit länge jag och Viktor, kring 11 klev jag upp och Viktor blåste på lite längre. Viktor sover igen och vi har båda två pyjamas på oss fortfarande.

Ikväll blir vi hos Js mamma och pappa, god mat och trevligt sällskap. Lungt och skönt hoppas jag på. Fyrverkerier blir det på tolvslaget, men jag är lite skeptisk, dom två senaste åren har det spårat lite. Raketer som inte åkt iväg och istället smällt på backen. Förra årets raketer har satt ett fint ärr på Js näsa. För Frost skull skulle det vara bra utan raketer också, jag vet inte om han är rädd dom eller vad det är, men när det smäller ute så början han skälla, morra och resa ragg.

Ska börja packa våra väskor nu, imorgon när vi vaknar åker vi ner till Kalix.

Gott nytt år!

Kommentarer:

1 Ida:

Vilken fin bild på Viktor! Hoppas att ni får en trevlig kväll och ett Gott nytt år.

Kommentera här: