Sportband.

Jag är trött, men ändå så har jag så svårt att ta mig i säng. Jag ska bara...
Ikväll har jag drömt mig bort bland springskor och sportband. Jag behöver egentligen inte nya skor, men ett sportband vill jag verkligen ha.

"Sportband och sändare som kopplas ihop med Nike+ anpassade löparskor. Sändaren placeras under ena sulan och skickar trådlöst information till sportbandet. Displayen ger sedan löparen feedback i realtid om hastighet, avstånd, tid och kaloriförbränning. All information från löparrundan sparas och kan sedan föras över till nikeplus.com där löpare kan följa sin utveckling."


Bild & Text: Stadium

Kommentarer:

1 Stadium:

Hej Elin,



Kul att du gillar våra produkter. :-) Jag tänkte bara tipsa och att du gärna får länka direkt till produkten på stadium.se. Då visar vi också upp ditt blogginlägg och länkar tillbaks till dig som tack.



Lycka till med din löpning!



Vänliga hälsningar,

David B



Social Media Manager,

Stadium AB

Kommentera här: