Herbalife.

Idag börjar mitt nya liv - igen. På kroppscanningen igår fick jag 'lära' mig hur jag ska äta för att uppnå mina mål (typ). Anki (som jag var till) är herbalife distributör, så jag ska testa på detta.
Jag hade ingen aning om vad Herbalife var för något, jag har hört talas om det, men inget mer. Så när jag kom hem igår var jag tvungen att googla. Det finns en jäkla massa dåligt skrivet om det, men även endel bra. Mycket är att folk är missnöjda med Herbalife upplägg hur dom jobbar, men produkterna verkar folk vara nöjda med.
 

Jag tänker iallafall ge det här en chans. Jag kommer äta en normal kost med mer fullkorn och mindre socker förutom till frukost då jag kommer köra på en shake. Ska bli riktigt kul att se hur det funkar.

Kommentarer:

1 Ida:

Du får uppdatera hur det funkar och om det är bra. :)

2 moster:

mähh, hallååå, de e ju såååå -90 tal ;) (fast helt okej produkter)

Svar: haha :)
-

Kommentera här: