Slut som artist.

Ligger i sängen och ska strax slå igen mina två blå. Dagen har gått fort, igen. Efter att jag skjutsat Viktor på dagis på morgon var jag och Emilia och åkte skidor. Mitt första åk på nästa 2 år, tror inte jag åkte nått ifjol. 5km fick vi iallafall ihop. Ingen raketfart direkt, men nog var vi svettiga och äckliga när vi kom tillbaka för det. Nu kan det ju bara bli bättre.



Sen jobb. Full fart där, hann med typ hälften av vad vi borde ha gjort. Bra när dagarna går fort iallafall.

Ikväll har vi (jag, Elin, Emilia och Anki) varit och spelat badminton. 1,5 timme höll vi på, så jävla kul. Min arm är helt skakig och jag gissar att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Sen sen middag (för min del) hos C, M och W. Godaste smörgåstårtan jag ätit.
Sen vi kommit hem och killarna somnat har jag rengjort akvariet.. Det behövdes, två lik hade vi där tillsammans med tvåmiljoner sniglar och skit.

Kommentera här: