Tråkigheter och trevligheter.

Här började dagen med att min mage inte riktigt var med, det släppte som tur var innan lunch. Jag har inte alls lika mycket "problem" med den längre, men det kommer då och då. Ställde iallafall in dagens planerade träning med Emilia, eftersom jag inte riktigt visste hur läget skulle vara.
Sen mitt i allt så blev det ju gråtkalas då vi bestämde att Frost skulle få åka till himlen. Vi hade bestämt att vi skulle ta bort han i helgen (han mådde inget vidare, men jag ville hinna dit å säga hejdå) men så var han mycket sämre på morgon så då fick det bli såhär...
Jag hade ju gjort klart mitt stugliv för den här gången egentligen, men nu blev det ändrat. Imorgon ska vi ha begravning.

Ikväll har jag och pojkarna varit med Emilia och Adrian på stan, tjejkväll. Köpte lite nödvändigt ont och fick med mig två goodiebag. Sånt gillas alltid!

Kastar in handduken för idag nu. Godnatt.

Kommentera här: