Inte riktigt i mål & nytt mål.

Med tre dagar kvar för att klara mitt mål för januari (sötsaksfri) så skiter det sig. Jag skyller på magsjukan som flyttade in i vårat hus. Tanken på bra mat osv försvann nånstans bland spyhinkarna. Jag inbillade mig att jag själv skulle spy och allt blev bara skit. Nära skjuter ingen hare.


Nytt mål är satt upp: sötsaksfri hela februari, med undantag för nästa helg då vi åker ner till Kalix och firar lillebror som fyller 30 till veckan och så fettisdagen, då måste jag få äta en semla.

Jag gjorde plankan när jag startade 3/1, igår gjorde jag den igen. 18 sekunder längre orkade jag stå, alltså ger ju träningen nått. Jag har mätt magen och rumpan och där syns en liten skillnad. Vikten har minskat med 1,1kg, men det är inte där jag vill att det ska hända så mycket. Jag trivs bra i min vikt som det är nu, jag vill bara bli fastare och starkare.

Dagens mellanmål efter ett träningspass här hemma. 

Kommentera här: