Sköna söndag.

Jag fick sovmorgon som jag önskade mig, vid 10 vaknade jag, först av alla. Jag behövde verkligen det. Efter en sen frukost såg vi lite skidor innan vi gick ut allihop. J skottade snö och jag lekte med pojkarna. 


Vid 15.30 åkte vi på badet, jag ville simma och tyckte att J kunde komma och bada med pojkarna under tiden. Vi är ju bortskämda med att oftast vara typ själva där, idag var det inte så...men det var inte mycket heller, alldeles lagom.
Vi handlade lite snabbt efteråt och lagade sen god middag. Viktor åt två köttbitar, då vet man att det är gott!

Har plockat bort spjälsängen i Hjalmars rum ikväll. Han har istället fått Viktors juniorsäng och Viktor har fått en av gästsängarna från övervåningen. Jag hoppas att det ska bli bättre med Hjalmars sömn på det här viset, iallafall insomningen (man kan ligga bredvid han istället för att ha han i famnen).

Farmen premiär ikväll och vi satt bänkade såklart. Jag lyxade till det och åt proteinpudding, grädde och hallon, riktigt gott.

Kommentera här: