TippTopp.

Skola och dagis start idag, tänk att ett lov kan gå så fort? Tror att bägge pojkarna var lite glada att åka till sina ställen. När jag lämnade av Hjalmar klockan 9 så fortsatte jag upp på Kupan, körde på löpbandet 20 minuter och sen fick mage och ben en skön omgång. Det var nån där när jag kom (medan jag sprang), men sen när jag körde styrka så var jag helt ensam, SÅ skönt.
Min tanke är att ta mig till gymmet 2 gånger i veckan. Köra minst 20 minuter kondition och så styrka, antingen ben/mage eller armar/rygg.

J är och tränar nu (hockey), jag har skottat lite snö (orkade inte allt) och nu ska jag ta en dusch och fixa lite god lunch. Efter det tror jag nog att det bara blir njuta innan det är dags att hämta hem Viktor från skolan. Och sen Hjalmar från dagis.
Eftermiddagen är i nuläget oplanerad, vilket är skönt. Ledigdag när den är som bäst.

Kommentera här: