Det här är jag.

Tredje gången gillt då, kanske.
Tredje gången jag byter bloggsida. Frågan är, kommer jag att stanna?

Tänkte inte börja blogga här innan jag fått fixat en annan design, men äh, jag kör iallafall.



Om nån är ny, så...
Jag heter Elin och är 24år. Bor uppe i Malmberget sen 4½ år tillbaka, kommer ursprungligen från Kalix. Flytten hit berodde på kärleken, annars hade det aldrig hänt. Bor tillsammans med min J, som jag varit tillsammans med i 5 år, och våran Frost (en vit lurvig grej med svarta prickar).
I maj väntar vi vårat första barn, vilket fortfarande känns overkligt.

Jag jobbar halvtid på Dressmann tillsammans med världens finaste människor. Och på min fritid så...öhm, vilken fritid?

Det här är alltså jag och jag hälsar alla gamla och nya läsare välkomna.

Kommentarer:

1 Anna:

Ja, jag har då redan ändrat i min snabblänk till denna add. nu :D

Vem vet..du kanske är i lule nästa gång de bär av dit ;-o

Kommentera här: