v39.



SF-mått: 36
Hjärtslag: 132
Hb: -
Socker: -
Blodtryck: 125/75
Vikt: -


Allting såg bra ut och huvudet som tidigare varit lite ruckbart var nu fixerat.
Jag kan ibland när jag står upp känna hur det utan vidare sticker/ilar till mellan benen, inte det minsta skönt vill jag lova. Fick förklarat att bebisen ligger så långt ner och när den då rör på huvudet så kan den komma åt någon nerv som går till slidan (?).

Sen fick jag även lära mig att färdknäppen faktiskt fungerar. Jag har alltid trott att det är skitsnack, men tydligen är det bevisat att det fungerar, OM man är redo för förlossning. Tydligen nån hormon (i liten dos) i spermierna som är samma som man använder när man blir igångsatt (om jag minns rätt).

Fick ny tid 14/5 och jag hoppas verkligen att vi slipper gå då.
9/5 är liten beräknad.

Kommentarer:

1 Mamma Melissa:

Åh, vad jag håller mina tummar!:.))



Nu ser du snart ut som jag gjorde då flickorna föddes:.))

2 Bruden Hon Själv!:

9/5 är Dagen VI alla väntat på :D

Kommentera här: