Klädproblem...igen.

Har klädproblem inför imorgon. Som jag sagt tidigare så är min garderob inte så kul längre. Jag hade velat ha något nytt, men hittar ingenting. Var på Jive och provade klänningen jag klämde på i lördags, och det var tur att jag inte köpte den då, för när jag väl provade den så satt den som...en hösäck. Provade även en kjol, men näe, tyckte min röv blev alldeles för stor i den.
Har plöjt igenom dom flesta klädsidor jag kommit på på nätet, men hittar ingenting som riktigt faller mig i smaken någonstans.

Imorgon blir det alltså något gammalt, antingen grå skjortklänning, svart pennkjol eller rutiga shorts.

Kommentarer:

1 Ida:

Blev samma här fick knåpa ihop något av de gamla kläder man har, gråa leggings,kort jeanskjol och gråsvart linne. Hmm vad gör man när man inte hittar något på affärerna....

Kommentera här: