Trevlig kväll med vänner.

Här sitter jag nu, mitt i natten. J sover sen någon timme tillbaka och Viktor ligger på golvet bredvid mig och snurrar runt och har hicka.

Middagen tidigare ikväll var lovely. Vi träffades 19,30 på O'learys, tog en fördrink (min utan alkohol var ingen höjdare), beställde mat, pratade, åt och pratade lite till. Alltså maten där är superb, bästa jag ätit. Synd att man går dit så sällan och äter, jag har bara varit där dom fyra gångerna vi varit med jobbet.
K hade fixat förköp till Snöyran så vi gick dit, endel drack lite öl och vi lyssnade på Black Ingvars i 10 minuter innan jag skjutsade dom andra till Nex och mig själv hem. Jag hade super trevligt och hade gärna stannat längre, men J var hemma med Viktor och ska upp klockan 4 och jobba så jag valde att åka hem och 'avlösa' han.

Jag fick Viktor att somna och han sov i nästan en timme, till strax innan 00, då han vaknade och var pigg. Så nu sitter vi här sen dess, få se hur länge till.

nattis♥

Kommentarer:

1 Ida:

Lät som en trevlig kväll!

Kommentera här: