Lediga dagen.

Det är tisdag och jag är ledig idag. Vi har hunnit vara och handla, både mat och även färg till relaxens väggar. Det blev ju endel pengar och kalaset slutade på över 2000.-, tänkte att det passar perfekt att använda återbäringen (vi handlade på Coop) då. Nej, dom hade något problem så det gick inte. Nähä, ok. När jag skulle betala så gick inte det heller. Vi hade inte nog kontanter på oss (konstigt då?) och det gick inte att ta ut i bankomaten utanför heller. Kul - inte. Nåja, till slut gick det att betala med kort och vi kunde åka hem. Vid sista försöket satt kassörskan och sa 'kom igen, kom igen, snälla'.
Gjorde en bra affär på Ica, kycklingklubbor, 9.95kr/st. Vi betalade 9.95 för tre stycken.
 
Jag sitter och dricker te med färsk ingefära i, jag hoppas slippa förkylningen som jag känner av på mornarna. J målar i relaxen och Viktor ser tv. Ute vräker det ner snö så senare får vi ta och gå ut.
 
Viktor fick vara hemma från dagis igår, igen, också. Han hade feber på söndag så... Han fick vara med farmor och farfar igår dom tre timmarna som vi jobbade. Han var inte sjuk igår, bara dålig på att äta. Inatt vaknade han och sa att det var konstigt i ögat. Jag tittade och tyckte det var lite varigt + att han inte ville öppna det. Jaha, ögoninflammation har vi lyckas få då. Men när han vaknade i morse så säger han, mamma det är bra i ögat nu. Och ja, det syns ingenting.
Jag håller tummar och tår att han är frisk nu, så han kan vara på dagis imorgon.

Kommentera här: