Söndag kväll...

...och jag ligger nerbäddad i sängen. Strax dags att sova, "ska bara" först.

Igår stod jobb på agendan, visserligen bara tre timmar. Sen hämtade jag hem Viktor en sväng från farmor och farfar. Vi såg julkalendern och spelade spel innan jag skjutsade tillbaka han. Han skulle sova där för att jag skulle på julfest med jobbet och J jobbade eftermiddag. Våran fest vet jag inte om den egentligen kan kallas fest, mer myskväll kanske. Vi var hos chefen (den vikarierande), åt god mat, surrade, spelade spel och fick julklapp. Årets klapp är en kabinväska, perfekt storlek för kortare äventyr. Fin och bra så, tyvärr har vi ju redan 4 andra resväskor i varierande storlekar. Jag premiär använder den iallafall nu till jul när vi ska till Kalix (har börjat packa idag). Fick även julklapp av finaste E igår, ett doftljus som luktar, ja, vad det nu luktar(?), gott iallafall och så pyjamasar åt bebisen.


Idag har jag haft sovmorgon delux, klev upp 11. Åt frukost vid tvn och sen klädde jag mig och tog Frost med mig på en promenad för att hämta hem Viktor. Vet inte om det var promenaden eller nått annat men när vi var hemma igen ville Viktor se film och jag slocknade i soffan typ 1,5 timme, jag var helt färdig. Annars har vi inte gjort så mycket, handlat och slagit in några julklappar. Jag väntar fortfarande på två stycken, dom borde ha kommit i veckan så jag hoppas verkligen att dom kommer imorgon.

Kommentera här: