13:e.

Sovmorgon idag var min tanke, ställde klockan på 9.30 så vi inte skulle sova bort hela dagen i alla fall. Men klockan 8 var jag klarvaken, låg kvar i sängen till 8.45 typ. Sen har jag sett nyhetsmorgon, när händer det liksom? Alltid är det nån av barnkanalerna som står på.
 
Jag och Viktor är färdigpackade (jag har bara min plattång kvar, men den ska användas ikväll) och jag håller på att bocka av min lista med andra saker som ska göras innan vi åker. Typ vattna blommor, diska, städa bilen, måla naglarna.
 
Viktor åker till stugan här om nått tag och jag och J kommer sen ikväll när han slutat jobbet och packat klart. Jag ska ut och käka med jobbet, det var nu...eller i augusti som passade, typ. Alla är borta om varandra från och med imorgon.
 
Bra med fredagen den 13:e såhär dagen innan avresa?

Kommentera här: