Packar om.

Just nu ligger jag hemma i sängen med stora killen bredvid mig som spelar nå flygplansspel på plattan. Snart dags att sova.

Vi kom hem vid lunch, gjorde plättar som hela familjen åt. Sen klippte J gräsmattan och jag påbörjade projektet "försöka packa kläder för 3 veckor". Ska det vara varmt? Kallt? Regnigt? Nåja, väskan skulle packas om och nu är det gjort. Jag har packat mest för soligt och varmt så vi får hoppas det blir så.
Tvättmaskinen har jobbat på bra och vi har varit på stan och förstört pengar, J har gjort sitt årliga klädinköp (typ) och så blev det smått och gott på Dollar + mat på Coop.
Tanken var film ikväll men Viktor ville helt plötsligt inte så då sket vi i det. Istället har jag tagit en springtur och J ser fotboll.

Hämtade ut ett paket med nya träningskläder idag och dom fick såklart invigas ikväll. Gillar färgen/mönstret på både tröjan och tightsen massor. 

Kommentera här: