Hejdå påsken. Hej vardag.

Godmorgon vardagen.
Påsken 2016 är då över och den har varit super (ok, vädret hade kunna va lite bättre). Ligger i sängen hos mamma med Hjalmar, Viktor har klivit upp och ser tv. När vi ätit frukost ska vi packa ihop oss och dra till stugan.

Påskdagen var vi hos pappa och Nadja, grillade korv ute till lunch. Sen hade vi några timmar med "dö tid" innan vi åt middag...och inte vilken middag som helst, jag gjorde klyftpotatis och lillebror grillade oxfilé. SÅ gottigt.

Igår var jag och lunchade med Anna. Uppdaterade oss om vad som händer i våra liv. Vi är ju lite halvtaskiga på att ses men vi konstaterade att "det är så vi är" och det funkar ju, är ca 1 år sen vi sågs sist. Annas liv är iallafall lite mer spännande än vad mitt föräldralediga är så det är kul att surra om.

Åkte till pappa och Nadja för att säga hejdå färdigt (så vi inte behöver åka dit idag) och jag fick mig ett tur ut i skärgården med lillebror. Kollade till gamla stugan bla. Jag kan sakna stugan och önskar mig en stuga vid havet ibland, det är som fint här.
Sen blev det middag hos mamma och så två partier Försvunna diamanten innan vi började göra oss klar för natten.
Bästa stugan.

Kommentarer:

1 mam:

Saknar den också.....

Kommentera här: